:)

Ska snart knata iväg till gymmet för att genomföra ett litet "blandpass" med fokus på biceps, men även lite bröst och ett par benövningar. Sista passet innan jag ska göra klart tatueringen (imorgon) då jag alltid vilar ett par dagar efteråt. Vid 1-tiden ska jag sedan befinna mig inne i stan för en fika med min Tjorvs. Var förbi klockaffären igår och är än mer sugen på klockan nu ... Har mobilförsäljning på G och om den går igenom tror jag att jag slår till.

Har tänkt bli duktigare också. Vill verkligen försöka. Efter resan i oktober ska jag börja skriva kassabok för att se vart pengarna försvinner och börja spara på nytt. Det är mitt löfte till mig själv. Jag vet att man någon gång måste bli "vuxen" och försöka ta icke slösaktiga beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0