Nu avrundar jag denna dag, på mitt sätt.

Ligger i min säng, ensam ... I rummet har jag tänt lite ljus och musiken spelas på datorn. Har spenderat kvällen framför tv'n med mamma och pappa, + lite te och mackor. Det har varit trevligt men just nu är jag sugen på någon annan.


Iallafall så har fredagen varit en bra dag! Jobbet flöt på, var inte ens trött idag. Kanske hade min vetskap om ledighet imorgon en roll i spelet? ;) När jag kom hem mötte jag Andreas en stund och gick runt i centrum innan mamma kom och mötte mig. Skulle försöka aggera smakråd men hon är svår att ha med att göra. Trots allt fick hon ett par byxor med sig hem, och jag en kjol. Kunde inte låta bli, den var så billig och perfekt! :D För en gångs skull på Gina faktiskt.

Har även besökt solariumet med mamma (idag igen), men idag bara 15 minuter. Brukar inte sola ofta i vanliga fall, men nu fick jag "panik" och ville ha färg tills imorgon, och det tycker jag att jag har fått, så jag är nöjd. :) Efter det blev det varma mackor och sallad till middag, samt att min lilla inhandling från jobbet kom med pappa, nästan som ett brev på posten. En v-ringad lammullströja och ett läckert skärp. Herrkläder funkar också!

 

Nu tänkte jag krypa under täcket. Imorgon väntar en morgonpromenad som jag ser fram emot. :) Även en fika hos mormor och på kvällen 50;års partaj med sköna människor. Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0