"Duktigt Emma!"

Ja, faktiskt. Denna vecka har varit bra, både vad gäller mat och träning. Och hur mår jag då? Jo, mycket bättre! Kroppen är fylld med mycket mer energi än under "degveckorna" och det tackar man inte nej till. :)
    Har kört morgonpromenader måndag - fredag och gymmet tisdag - torsdag. Imorgon tänkte jag gå upp och besöka gymmet för veckans sista styrkepass, men skippar promenaden för att få sova ut lite mer. På söndag sedan blir det förhoppningsvis en bakisdag då jag bara tänker ägna mig åt min Andreas och mys med honom för imorgon vill jag festa! Är för tusan ledig hela helgen .. :D (Sist var veckan efter studenten).

Men nu är det dags att göra sig redo för jobb, kör 12 - 16 idag också, som alla andra dagar, och ikväll ska jag åka till Dalarö och mysa med Sunne. Det ska bli trevligt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0