Sömn gör susen.

Är väldigt mycket piggare just nu än tidigare mornar, sömn gör verkligen susen! Har lagt mig i hyffsad tid de senaste dagarna och igår somnade jag innan 23 (+ att jag sov 3 ½ timme mellan 13:30 - 17:00) så ögonlocken hänger inte nere vid hakan nu på morgonen. Skön känsla!

Efter min morgonpromenad sitter jag nu och smaskar lite frukost sedan blir det att duscha och sätta på sig något varmvänligt så man slipper svettas sönder på IKEA-bussen, det är rena rama bastun inuti. Hört talans om AC? Nästintill olidligt ... Men det är mitt alternativ just nu om jag inte vill ta t-banan från centralen till skärholmen och sedan gå från skärholmen. Valet är ganska enkelt ... :)

Efter jobbet blir det att skynda sig hem så fort som möjligt för att komma iväg till gymmet. Ikväll får musklerna vila lite och istället ska hjärtat få pumpa blod som aldrig förr, (det låter bra iallafall). Ska köra igenom någon form av konditionspass på gymmet för att bränna lite fettceller och svettas bort 1 eller 2 kg. Wish me luck!


27 jävla dagar kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0