Man kan inte annat än tycka om dig.

Du är bäst! Jag älskar att vakna upp bredvid dig, få kramas och gosa innan man måste gå upp. Jag kan nog aldrig få nog utav det. :) På söndag får vi mysa lite extra mycket då ingen ska iväg till jobb eller annat. :) Är enormt glad över att det är vi igen. Tänk att jag faktiskt hade kunnat gå miste om någon så bra som dig! PUSS!

Från det ena till det andra så flyter "det nyttiga livet" på. Kaloriförbränningen på bandet igår gick kanon (+ lite trampmaskin) och idag flöt morgonpromenaden på minst lika bra. Matbiten sköter jag betydligt bättre och skillnad på kroppen märks direkt då man blir av med "svullnadskänslan" en hel del på kort tid. Ser fram emot kvällens axel- och magpass där kroppen skall få jobba ytterligare! :D

"Den här gången är på riktigt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0