Ibland går det bra, ibland inte.

Helgen har inte varit så positiv vad gäller ätandet, men som man brukar säga "shit happens".

Var på gymmet efter jobbet idag och gjorde av med några kalorier och det gick brabra. :) Var nästan helt själv så jag var snabb mellan övningarna vilket resulterade i en mycket trött och svettig Emma. Mitt mål är ju att komma i mina jeans utan att få andnöd, och det ska väl inte vara så svårt!? Imorgon väntar en morgonpromenad och ett konditionspass på gymmet efter jobbet.
 
Go for it! :)

Kommentarer
Postat av: carolina

äsch, min helg har bestått av pizza, praliner, vin och Ben & Jerry. ibland blir det så! angående din kommentar i min blogg. jo, vi är tillsammans, vi har vart det i ett halvår nu :-)

2008-08-24 @ 23:02:46
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0