Jag fryser!

Igår 07:00 låg jag i solen och njöt. Idag 07:00 gick jag ut iklädd, skor, strumpor, byxor, linne, långärmad, tjocktröja, dunväst, halsduk, vantar och keps .. Det känns ganska konstigt faktiskt. Fast som man brukar säga "borta bra men hemma bäst". Ett glas kranvatten är ljuvligt! Kändes ganska fridfullt att kunna strosa omkring ute på gatorna imorse utan att någon skrev "taxi, taxi", eller "Come in and look. Special price only for you my friend". Haha! Skämt och sido, Egypten var häftigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, samt plocka upp en del ur resväskan. Jobb väntar redan idag. Vill inte förlora för mycket pengar + att det är skönt att komma in i rutinerna på en gång. Känns bra också då huvudet inte får snurra hur det vill. Känslorna ligger lite utanpå kroppen just nu ..

Kommentarer
Postat av: anonym..

när kommer de bilder då?? :) skönt att du e tillbaka välbehållen.. :)

2009-10-26 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0