"Hon är snygg, men det är jag också".

Det är rätt patetiskt egentligen. Vi tjejer och vårat jämförande med varandra hela tiden. Varför kan vi inte bara titta på en tjej och säga "Ja, fan vad snygg hon är!" och vara nöjd med det, utan att behöva titta ner på sig själv därefter? Eller varför inte se den snygga tjejen som en sporre för att komma igång med träning och leva ett hälsosamt liv (med självklara inslag av livsnjutning, vad det nu än må vara).

Jag börjar komma någon vart med det där .. Det gör mig ju onekligen inte snyggare för att jag grämer mig över snygga Victoria Secret's modeller eller vältränade fitnessbrudar som Linda Fodor. Jag trivs faktiskt rätt bra med mig själv nu, men jag vet att jag kan mer!

Idag skippade jag träningen, tog mig istälet bara en lång sväng på "morgonen" och en kortis på eftermiddagen i samband med ett uppdrag som blombud. Därefter blev det kafferep med pappa och mormor som bjöd på vit toblerone och en smaskig munk! Kände bara att för en gångs skull ska en ledig dag vara LEDIG!

Ser fram emot en fika ikväll och kvällsmys! :) Jag mår oförskämt bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym..

Klart att du är snyggast av alla.. ;)

Snyggaste delen är rumpan.. ;)

2009-11-25 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0