Behov av en ny mobil?

I helgen bestämde jag mig för att fixa ett nytt abonemang, och detta blev hos 3, då en läcker mobil samtidigt följde med när man band upp sig i 24 månader.  I julas fick jag delvis en mobil i julklapp, också sjukt snygg. Då jag redan hade ett abonemang köpte jag den löst. Det är en vit nokia e66. Någon som är sugen? Hörde att de säljs för ca:2500 kr på blocket, men jag tänkte mig 2000 kr, och ev. mindre vid en schysst affär. Har inte haft några problem och är nöjd med mobilen i helhet. Känns dumt att låta en snygging ligga i lådan och skräpa när någon annan kan ha bättre användning för den. :)

Vi intresse lämna er mejl så hör jag av mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0