4 blev 7 och 7 blev 9.

Förut underskattade jag dips, dessutom var jag lite feg att hoppa upp och testa då jag levde med tanken "jag är svagare än förr", men vad tusan, det är det träningen handlar om, att testa sig fram och utvecklas. Se där, 3 veckor senare har jag gått från 4 dips (utan hjälp) till 9. Dock bara första setet, då jag de resterande 3 set körde 5 reps, men ändå!

Jag är sjukt trött i kropp och knopp just nu. 2 st 04:25 uppstigningar i rad gör en trött såhär på kvällen. Dagarna är hur lugna som helst, men när klockan blivit lite mer och man gjort sitt för dagen kommer tröttheten, boom! Efter lite god köttfärslimpa och potatis till middag väntar mys och en proteinmuffin i samband med fotbollstittande! :)

"Träning gör livet roligare!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0