Slutkörda ben!

15 - 18, udda arbetstider ibland. Jag klagar dock inte. Hellre några timmar en dag än inga alls, och dessutom fick jag träningen avklarad innan jobbstart.

Hade tänkt köra axlar men bestämde mig för ben istället. Vilar gärna överkroppen efter rygg/triceps och dessutom är det skönt att ha benen gjorda tidigt i veckan. De är som sagt inte mina favoriter när det gäller styrketräning. :D Tror ni inte det gick superbra idag bara för det?! Jag bara bestämde mig för att köra slut på dem, lite extra! Körde droppset i vissa övningar och mixtrade om lite i ordningen och när jag skulle köra benböj som fick bli sisteman skakade benen och i sista setet fick jag dra ner på vikterna. Så det ska vara! :D

Nu kan jag med gott samvete mysa med tjejerna ikväll. <3!


Kommentarer
Postat av: <3

<3 pussar

2009-11-03 @ 23:33:06
Postat av: Anonym

du skall väl inte äta chips å godis?? isf blir jag chockad.. ;)puss

2009-11-04 @ 08:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0