"Borta bra men hemma bäst".

Jag skiter i att det är fredagskväll och i att jag har tillbringat den första delen med mina föräldrar framför idol. Vad är det för fel med det? Inget! Jag trivs riktigt bra hemma och efter lite fläng hit och dit är det riktigt skönt att få känna sig lite ful i hemmamiljö. :) Idolavsnittet gjorde mig på gott humör då de flesta levererade riktigt bra kvällen till ära och "CALLE ME KOMPIS" var helt klart bäst av allt. HAHA! :D

Nu sitter jag och myser till Erik Hassle. Mysmusik på hög nivå. Köpte förresten en ny grå (varför kommer jag ofta hem med grått?!) tröja som är en myströja fast ändå snygg enligt mig med rätt accosearer! 149 kr på H&M's DIVIDED-avdelning. Ett bra kap!

Kommentarer
Postat av: Rocky ;)

Haha jag är lika töntig som duuu:D Satt med mammsen och tittade på Idol, var jättemysigt!

2009-11-15 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0