Skadeglad?

Jag är en mupp som följer let's dance. Underhållningsprogram är grymt helt enkelt! Dessutom är det alltid lika trevligt att se vältrimmade kroppar svingas runt på dansgolvet. Det är kanske det man ska sattsa på? Danstjejer är supersnygga! (Och killar).

Angående Bellas vistelse i programmet som efter ikväll är över så måste jag erkänna att jag blev glad. Både för att jag inte tycker hon dansar bra (även om det finns andra som inte heller håller så hög klass), men jag tycker inte hon utstrålar värme eller ödmjukhet. Allt känns för "perfekt", mycket ska vara så bra, för bra. Tacka vet jag karl-jan, mysigare människa är svårt att finna! Vad gäller danstalang håller jag en tumme för Magnus, Morgan och Laila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0