Hej(då!) mitt vinterland.

Nej, nej, nej! Vill inte ha mer snö. Är trött på att behöva frysa, att klampa runt i snö och slask och att aldrig få dra fram vårskor och tunnare jackor. Nu får tiden fram till våren gå fort tycker jag! :)

Från det ena till det andra, lyckades vara duktig imorse och dra mig upp från sängen där Andreas låg och sov. Trotsade vädret och gick ut på en timmes promenad. Efteråt är det alltid så skönt! :) Nu ska jag bara duscha och fixa mig, sedan är jag redo att möta jobbet. Får se om jag tränar efter jobbet, känner mig konstig i kropp och knopp. Andreas är ju sjuk och när man pussas och kelar får man kanske inte vara frisk så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0