Ge mig onsdag!

Just nu längtar jag bara till på onsdag och en skön ledig dag. Jag vet inte varför, men min jobbmotivation är inte den högsta i dagsläget, men det går väl över. Det var roligare att gå till jobbet förr när inte ens viss ljugherre fanns med i bilden. Haha.

Har iallafall bestämt mig för att skippa träningen idag och istället börja imorgon. Hellre en dag "för mycket" än en dag för lite. Så länge man äter bra känns det faktiskt rätt hyffsat ändå. :) Imorse blev det lite fiber/havregrynsgröt och "äggröra" till frukost. Jag gillar egentligen inte gröten men den är nyttig och bra, så det är bara att svälja och se glad ut!

Duktigheten sitter i. Det känns kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0