En bra ledig dag.

Kan summera dagen som mycket bra!  Hade en mysig morgon, en bra morgonpromenad om än lite kortare än normalt och ett lyckat samt trevligt gympass tillsammans med Sunne. Det är roligt med en kompis som tränar, för i övrigt har jag tyvärr inte så många som är intresserade av det. Varför förstår jag inte?! När vi var klara på gymmet skjutsade Sunne mig en bit sedan fick jag gå de sista 100 metrarna hem. Fixade ihop lite pasta och tonfisk med rödlöt och vinäger, som satt fint i kistan. :)

Efter mat, dusch, och fixning begav jag mig upp till centrum för att söka lyckan. Lämnade in ett cv (samt skickade in ett till, till en annan butik  via mejl då jag blivit tillsagd att göra det), sedan roade jag mig en stund med att kolla i butiker. Inne på Vero Moda fann jag en tuff t-shirt, blanka leggings, och ett par vanliga mörkgråa leggings. Tufft och bra! T-shirten och de blanka blir att ha på partyt på lördag. Lite rockig sådär, det blir snyggt! Bilder utlovas imorgon då jag ska hämta dem. Pengarna räckte inte till idag. :)


Vad kvällen nu bjuder på återstår att se. Ska lura brorsan att fixa nerladdningsprogram på datorn iallafall i utbyte mot att jag rakar hans skalle, sedan blir det nog att se vem kan slå filip och fredrik.

"Jag saknar dig, din närhet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0