"Ny vecka ..."

Har ni hört den förr? Den tycks dyka upp varje söndagskväll, "imorgon börjar en ny vecka, då tar vi nya tag". Sagt och gjort, idag tog jag nya tag. Morgonpromenaden flöt på galant och frukosten har varit nyttig. I veckan väntar fler pass (vad som är tänkt iallafall) än föregående. Får se till att hålla mig pigg och kry så jag kan göra kroppen glad på gymmet. :) För det är faktiskt så, du mår mycket bättre av att vara fysiskt aktiv, det är inget "bullshit".

På tal om söndag och snacket om "nya tag". Det var übermysigt igår, även om det var en onyttig myskväll. De nya prisonbreakavsnitten har ju börjat trilla in så man kan ladda ner, då jag är en trogen tittare av denna serie fick Andreas stå ut med det under kvällen ... De två första avsnitten laddades ner, lite godis och chips inhandlades och sedan la vi oss där i sängen med datorn framför och skålarna emellan. Mysigt, eller hur? ;)

Jag tycker synd om er flickor som inte får ta del av min underbara Andreas, ni missar något extraordinärt. Han är minminmin! :D PUSS!


Kommentarer
Postat av: carolina

ja, tyck synd om oss lite ;) vad mysigt det låter. gilalr inte prisonbreak, men bara grejen. jag saknar mitt sällskap, närhet i soffan, frukostsällskap, att somna bredvid någon...ja du vet. lyckost dig som har din karl i samma stad. haha, för mig är det inte nya tag i dag, jag är så sjukt godissugen :P

2008-09-08 @ 12:57:13
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-09-09 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0