En dag utan dig ...

känns som en hel jävla evighet. Jag får väl se det positivt, det är bra att få längta, få testa känslorna på "håll". Dessutom är det ju viktigt att ha "ett annat liv", att kunna roa sig på egen hand och ta vara på den delen också. Denna månad blir det dessutom lite mer av den varan än vanligt. En trip till madrid med jobbet och en semestervecka i egypten är vad älskling ska ha för sig ... Nej, jag är inte avundsjuk. Skulle jag? OM en endaste liten biljett ändå kunde ha funnits kvar till egypten ... om ändå ...

Nog om det ... Hade planerat att vara hurtig denna dag men det sket sig totalt, eller jag bestämde mig för att strunta i det. Har blivit fika hos mormor istället, där med trevligt besök av en kusin från strängnäs med barn, och på kvällen var jag ut med mamma och pappa och åt på Charles dickens på söder. Riktigt god mat! Hör inte heller till vanligheterna att jag går ut med mamma och pappa och äter så det var trevligt. :) När vi kom hem rakade jag brorsans skalle, tog ett fotbad och kollade på Beck. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, tänkte släcka lampan snart. Och tänka sig, inatt får man en hel timmes extra sömn. Sjukt nice! ;)

"Jag tänker på dig hela tiden".
3 månader blir snart fler ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0