Äntligen söndag!

Förvånad? Nuför tiden gillar jag söndagar. När man gick i skolan fick man "ångest" (även om min var ytterst mild) för att söndag innebar dagen innan skoldag, igen .. Nu tänker jag inte på samma sätt, för helg innebär nästan aldrig ledighet iallafall. Jag ser söndag som en vilodag, en dag till för att kramas och njuta, att vara med någon/några man tycker om. Så efter jobbet idag ska jag åka hem och hålla om min sjukling. Har ju varit ute på äventyr både fredag och lördag när han legat hemma, så nu är det dags att vara en snäll flickvän. :) Fast köpte iallafall lite frukt, godis och glass åt honom så han hade att gotta sig. ;)

Träningsmässigt och matmässigt har helgen varit katastrof, men samtidigt har det sociala varit mys, så det väger upp, så länge det inte blir till en dålig vana. Tar nya tag imorgon, och tänkte nästa vecka sattsa på lite mer konditionsträning för förbränningens och flåsets skull. ;)

"Jag är bra, du också!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0