Superkvinnan!

Haha ... kanske inte, men ibland känns det nästan så. Sjukt skönt att komma upp till gymmet idag. Pigg som tusan var jag också! Körde igenom bröst, axlar, vader och lite mage. Avslutade sedan med 23 minuter på trampen. Man ser resultat på kroppen på en gång när man sköter sig bra. Det ger en verkligen ännu mer "glöd"! Hoppas inte all julmat kommer och förstör allt snart. :)

Nu sitter jag iallafall och mumsar i mig en god sallad från Café Momo. Det bästa med den är att du själv får välja vad som ska läggas på tallriken. Valde allt från kyckling, räkor och bulgur till morot, falafel och tomat. Nyttigt och bra såhär efter ett fint träningspass. Var lite lat också, kände verkligen inte för att gå hem och laga någon tråkig lunch åt mig ..



Då återstår bara att vara lite duktig samt bättra på "brännan" idag då. :)
Och imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa min älskling igen! :D:D:D Känns som en evighet sedan sist ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0