Nya kläder? Ny kropp?

Ibland undrar jag om det är mig det är fel på, eller är det kanske kläderna? Hur många klädesplagg prövar jag inte som rent ut sagt sitter som skit? Eller än värre, som jag inte ens får på mig. Jag är inte tjock! Jag hatar grejen med att tjejer ska vara smala i den bemärkelsen att vara raka, men det är kanske det enda sättet att få på sig kläderna, att bli "så". Lite bredare rygg, lite bredare axlar och en axellös tight klänning, vips så ser jag ut som en uppstoppad julgris.

Jag vill inte, jag gillar min kropp och dess former, men det är skittrist att se ut som ett fån i så mycket fina kläder ...


Kommentarer
Postat av: mia

Mitt tips: det blir vad du gör de till.

Om du tycker du ser ut som en julgris så kommer du känna dig som en julgris när du har på dig den.

Om du ändrar din egen syn på dig själv så lovar jaag dig att samma klänning ser grym ut på dig=) De gäller att bara sätta på sig " jag älskar min kropp" glasögonen när du prövar kläder:)

2008-12-07 @ 19:35:45
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0