För små byxor?

Passet på gymmet igår gick till slut bra. När benhinnorna började "krampa" i början trodde jag att jag skulle få ge upp, men när jag tagit det lugnt i ett par minuter gick skiten över och jag kunde svettas vidare. Blev sammanlagt en timme ungefär, varav ca: 45 minuter på bandet och ca: 18 - 19 minuter på trampen. :)

Imorse flöt sedan morgonpromenaden på bra, benen var übertrötta till en början men de piggnade till efter några minuter. Gjorde mig även idag därmed förtjänt av en bra och nyttig frukost som också idag bestod av havregrynsgröt (idag med krossade linfrön) och äpple + kanel, samt 2 äggvitor.

Faktum är att efter denna sommar med mindre träning, mer onyttigheter och mer slöande så har jag fördelat mina kilon lite annorlunda. Vikten är det inte så stor skillnad på nu men lite muskler har "försvunnit" och gjort plats åt lite mer mjuka tillsatser, fett. Jeansen är i dagsläget inte alls så bra som de en gång varit, det är inte ens roligt att sätta på sig dem så jag väntar ett litet tag till tills de inte sitter åt sååå mycket.

Rygg och mage väntar mig ikväll på gymmet, just the way I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0