Gymlördag och tentaplugg.

Sovit som en gris inatt pga. ett fyllesamtal hit och ett fyllesamtal dit, ändå måste jag säga att jag känner mig hyffsat pigg! Har precis slängt i mig en tallrik gröt (med en äggvita i) som jag körde tillsammans med lite mjölk och några cashewnötter och så några skivor kalon på sidan av. Gröt är inte min passion i livet ... men ibland går nyttighet före godhet. ;)

Tänkte dra ett gympass i form av axelslakt och därefter försöka mig på lite intervaller strax efter 10 och sedan pysa över till mormor på fika nu när jag ändå är ledig. Är så sällan där! Därefter blir det plugg, plugg. På gott och ont. ;D

Gjorde ett grymt kap igår förövrigt, som ledde till ett KAP för brorsan också. Köpte jag ett par jeans till ordinarie pris (499 kr i det här fallet - svarta jeans som jag tänkt önska mig) fick brorsan sina grejer till halva priset vilket blev ca: 1250 kr ... Som den snälla systeryster jag är tog jag jeansen, "gav" brorsan rabatten men fick 300 kr betalt på mina jeans och endast drog fram 200 kr själv. En bra deal helt enkelt! För oss båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0