Nu mår kroppen bra igen. :)

Trött. Snart onsdag .. sedan bara en jobbdag innan 3 lediga dagar i rad. Fy fan vad skönt det ska bli!

Jobbdagen gick iallafall fort, fick därefter till ett bra axel- och magpass. När jag började köra funderade jag ett ögonblick "oj, vart kom all energi ifrån?!" Nu har jag även solat och känner mig finare! :) Ska krypa upp i fotöljen med min cola zero och lite kvarg nu innan sängen väntar. Tänkte sattsa på en tidig vända på löpbandet @ gymmet då jag inte börjar förrän 12 imorgon :) Det som oroar mig lite bara är att jag börjar få känningar i högerbenets benhinna .. hoppas det bara är något tillfälligt, annars får jag vila från bandet ett tag och testa crosstrainern eller något annat!




Kommentarer
Postat av: Ta tag i ditt liv!

Shit - vilken snygg mage du har! Grattis =) Som 39-årig mamma gissar jag att jag inte har en chans till en sån. Men jag har i alla fall tagit tag i mitt liv som träningsnybörjare. Jag är nöjd varje dag jag presterar någon form av träning eller motion. Kul att läsa om din träning här! Ska fortsätta följa din blogg...

2010-10-18 @ 21:19:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tatagidittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0