Morgonkardio avklarad. <3

Även om jag är sjukt trött och helst bara vill ligga kvar i sängen under det härliga täcket lyckas jag nästan alltid hasa mig ur sängen och dra på mig promenadkläderna. Efter ett tag, när man blivit varm i kläderna är det riktigt skönt att med raska kliv gå längst gatorna (speciellt en söndagmorgon när alla andra verkar ligga inne och sova 07:20 ... Konstigt?) Hehe.

Har precis fått i mig min gröt och ska svepa vattnet innan det är dags att hoppa in i duschen. Sitter och ser fram emot eftermiddagens gympass som ska bjuda på rygg och triceps! Därefter kan jag behöva myset som komma skall då jag är en aning nervös inför morgondagen. :) Nya ansikten och nya rutiner, med andra ord mycket som ska läras! :D


Kommentarer
Postat av: suneeta & hunden Chanel

God morgon! Allt bra? =)

2010-10-10 @ 09:21:27
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :P

2010-10-10 @ 09:33:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0