Igår kebab, idag havregrynsgröt med en gnutta kakao.

Om jag nu är den gymfjolla jag utger mig för att vara kanske bättre träningsuppdatering och bilduppdatering vore på sin plats? Jag ska försöka bli bättre på den fronten, om inte annat för min egen skull. För att kunna gå tillbaka, kolla formen och annat skoj.

Dagens: trött men motiverad
Efter gårdagens svull (kebab, chocklad och lite annat godis) mådde jag, ska vi säga, bajs? För att inte tala om hur jag mådde igårkväll. Jag undrar; Varför gör jag sådär mot mig själv? Äter tills jag spricker bara för att jag "får". Knäppt egentligen, för till slut njuter man inte ens.

Gymmet gick iallafall galant idag. Biceps och triceps stod på schemat och ett avslut på bandet som slutade med 15 minuter, 160 kcal fattigare. Min kondition är sjukt dålig, dock jobbar jag på den. Springer lite varje gång, går mest, men för varje gång försöker jag öka löpandet en aning. :) Dagsformen känns ändå bra med tanke på att jag såg ut att vara gravid i minst 5:e månaden igårkväll!

Innan passet!




Efter passet!

 

Och så frukosten imorse.
Plötsligt går havregrynsgröten ner med ett leende på läpparna.

Lite kakao så var världsproblemet putts veck!

 

1 dl havregryn

2 dl vatten

2 äggvitor

1 tesked kakao

lite russin

och lite cashewnötter och mjölk på det!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förut blev det gnäll från någon när jag påpekade din grymma kropp... Eftersom jag brydde mig så lite om det så fortsätter jag väl! Ser riktigt riktigt bra ut! Kul!

2010-10-08 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0