Hejdå fett.

NEJ jag tycker inte att jag är tjock men med tanke på att jag tränar mycket och äter bra tycker jag att jag borde kunna minska lite på det lilla dallret som finns på magen. :) Det är sånt där som en icke träningstokig människa skulle säga emot, "men du är redan smal". Det handlar inte om det, för ja, jag är smal.

Morgonens pass gick grymt! Bröst och biceps stod på schemat, där biceps framför allt fick en underbar pump och kontakt. <3 Då benen fortsatt är ömma valde jag att köra några set mage också innan jag kunde känna mig klar för dagen.

Nu väntar jobb 14 - 21. Tänkte sitta och fundera på vad som kan bli bättre, vad som behövs nytt och annat skoj att ta upp till nästa möte!

Ska förresten försöka komma med några nya pics till helgen. :)
Det känns roligare med en blogg med bilder i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0