Benbenben!

Först hade jag tänkt ben, men när jag vaknade tänkte jag "inte ben idag". Hade en konstig huvudvärk, men med tempen tagen låg jag på 36,5. Frisk som en lärka! Bestämde mig för att ta det lugnt ett par timmar och få i mig ordentligt med frukost och mellis för att hoppas på piggare mående, och visst kom den!

Ben var det tänkt och ben blev det! La på 5 kg mer än vanligt i liggande benpress, körde utfall med stång istället för med hantlar (vilket tog sjukt mycket mer + att det blev 2 kg tyngre än vanligt) och knäböj med 10 kg extra. I vanliga fall kör jag med färdiga stänger men nu körde jag i fria kabeln där man lägger på egna vikter och nu slapp man ju den tunga biten att få upp stången på axlarna. Sådär är det när man fastnar i gamla spår .. Det är skillnaden med mig nu mot då, jag vill hela tiden lära mig nya sätt för att kunna förbättras. :)

Gick efter passet nöjd hemåt med trötta ben. Förväntar mig lite träningsvärk morgondagen till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0