Jag vill sova!

Idag förstår jag vad trötthet på morgonen innebär. Satan vad kroppen VILL tillbaka til sängen, ögonen VILL blunda och huvudet INTE VILL sammarbeta. Det var inte aktivt jobb i 14 timmar, men jag befann mig på jobbet 8 på morgonen och gick därifrån 22. Det var en rolig dag och mycket att göra, så det säger jag inget om, men idag när man skulle upp ca: 5 timmar efter att man har kommit hem efter en monsterdag är inte roligt.

Utmaningen idag blir att ha en produktiv dag på jobbet och uträtta såväl jobbrelaterade som personliga saker. Klara av att hålla humöret och orken uppe för att ta sig till gymmet och köra skiten ur axlar och mage. Tänkte idag sattsa på lägre vikter och fler repetitioner. Om inte annat är det en lättare kombo vid trötthet än tyngre vikter.

Imorgon LEDIG och jag behöver den dagen väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Imorgon borde du sova läääänge! :)

2010-11-09 @ 10:05:56
URL: http://blogg.passagen.se/steejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0