11 ½!

Det är okej att tycka man är bra, eller hur? Jag är fan nöjd, riktigt nöjd!

Det lite dåligt planerade schemat denna vecka resulterade i triceps, mage och kardio morgonen till ära. Oplanerat och mindre bra, struntsamma för jag satte ett nytt PB idag! 11 ½ (näääästan 12 st) dips och jag har nu ett nytt personligt bästa i dips. Jag är riktigt nöjd!

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte med, för nu har jag bröst, axlar och ben kvar, 3 pass som jag helst hade velat få ihop till 2, och nödlösningen får väl bli bröst och axlar ihop, men med fokus på axlar, även om det inte alls känns bra. 5 styrkepass i rad är och andra sidan sämre, så det får duga! Får bli att beta av axlar och bröst imorgon i farsta med sällskap av Rocky, vila (eventuelt en powerwalk bara) på lördag och ett grymt benpass på söndag!

Nu ska jag packa ner matlåda och mellisar i väskan och bege mig mot tåget och jobbet. 14 - 22 står på schemat idag och jag ser fram emot det! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Snart är du uppe på min nivå 17st ;) hihih. (a)

2010-11-04 @ 22:01:17
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: emma

Du har väl lärt dig att man aldrig ska jämföra sig själv med andra ;)

2010-11-05 @ 05:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0