Effektiv förmiddag!

Jag vill lägga mig ner och dö.

Upp strax efter 8 (jag undrar om kroppen nu är van vid att gå upp tidigt och inte kan sova länge?) för att äta frukost. Strax efter 10 tog jag cykeln till gymmet för ett benpass där svetten bokstavligt rann om mig. Kom hem strax innan 12 för att fylla på energidepåerna innan storstädning av rummet sattes igång. Jag dammade, rensade, damsög och bytte sängkläder. Nu är jag TRÖTT. Nej, det är inte synd om mig, det är helt normalt att städa, men utan paus efter gymmet tog energin halvslut. Fick nyss i mig en proteindrink på lättkesella, mjölk och fun light. Ge mig en dusch och jag är med i matchen igen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sv; tack för tipset:) Men man blir så knasig när man inte får träna :P

2010-05-11 @ 10:58:23
URL: http://mylittlediary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0