Se till att göra det du mår bra av.

Förmiddagen bestod av sol och slapp, sedan lite vmfotboll på det och nu har mat och rulltårta slinkit ner i magen. Kvällen blir lugn med mer fotboll, sällskap och gott att äta. Inte tusan mår jag dåligt över att folk är iväg på fest och ståhej för jag mår bra av lugnet och att bara umgås på ett skönt sätt med folk jag tycker om. Idag är jag sugen på glass och godis och idag smakar det faktiskt gott, så idag tänker jag unna mig vad jag nu vill stoppa i mig. En dag förstör inget. Lär istället imorgon ha ett överskott av energi då en morgonpromenad ska gå av stapel efter totalvila dagen till ära. :)

Förövrigt känns formen väldigt bra! Har mina brister, men vem har inte det? Jag ser skillnad, jag märker skillnad och fok ger positiv respons. Det går fortsatt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0