Vad är problemet?

Jag förstår inte. Varje år kommer det snö. Varje år blir det kaos. Varje år blir det stora störningar i pendeltågstrafiken. Kan man inte skapa ett system som funkar ÄVEN i kyla och snö? Igår tog det med över 1 ½ timme att komma till årstaberg. Tror det tar ca: 20 min i vanliga fall. Tack och lov för att man har ett jobb 5 min hemifrån!

Nog om det .. sista arbetsdagen innan 4 dagars ledigt. Helgen ska delvis spenderas i norrköping som är så efterlängtat! Sedan ska jag sätta igång med gymmet på måndag. Känner mig frisk och kry .. bara att munnen värker lite, antagligen pga. en visdomstand, så ska ringa och boka tid hos tandläkaren och se om de kan göra något åt skiten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0