På bättringsvägen!

Dålig uppdatering beror på halsfluss. Medicinen gör nu susen. Känner mig redan piggare! Halsflussen kunde ha varit värre, men det var ändå länge sedan jag kände mig så däckad.

Just nu kokar jag potatis- och purjolökssoppa. Ska bli intressant att smaka på resultatet. Var ett antal år sedan jag gjorde det sist. :) När den är klar ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv och sedan börja läsa en av böckerna jag fick i julklapp. Man får göra det bästa av situationen, när den inte riktigt är som man hade velat. Bäst vore ju om Alex hade legat bredvid mig. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym..

jaja.. skyll på de du.. ;)haha

2010-01-07 @ 08:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0