Liteblandadlycka.

Jag lever en dröm just nu. Jag har träffat en person som är allt. Han är så himla bra!

Jobbet rullar på .. Just nu ser jag dock mer fram emot att börja plugga. Ska framöver ta tag i det där och skicka in min ansökan så fort det går. Lärare Emma låter rätt bra tycker jag! Och så tycker jag om mina vänner väldigt mycket. Igår blev det sushimiddag med Sunne innan Rocky mötte upp oss över en fika som var så trevlig så tiden bara rann iväg. Ibland undrar jag när vi ska få slut på samtalsämnen? Kommer det någonsin att hända?

Har köpt ett par nya jeans också! :D Fick presentkort på Åhlens i julklapp och jag höll mig till budgeten och blev ett par snygga jeans rikare. :) Ett par miss sixty med extra låg midja. Riktigt sköna dessutom!

Vad mer? Om en vecka ska jag tillbaka till Frida och bättra på håret lite. Jag trivs finfint som brunett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0