Morgonvikt: 54,1 kg.

Egentligen struntar jag lite i vikten, så länge kroppen känns bra. När känslan och vågen visar ungefär detsamma känns det ändå bra. Jag är tillbaka där jag slutade.

Det blev ett blandpass igår då jag återigen körde igenom överkroppen. Nästintill lika jobbigt som sist, men denna gång klarade jag av lite tyngre vikter. :) Det är lustigt vad fort man känner skillnad på kroppen, även om en del såklart bara sitter i huvudet. Vetskapen om att jag gör något nyttigt för kropp och själ påverkar känslan oerhört!

Idag är en ny dag. Det är fredag och det kommer bli en bra sådan! Lite sovmorgon då jag börjar 11, kort arbetsdag väntar och därefter ska jag bege mig upp till gymmet. Blir nog en timme på bandet då flåset bör få jobba lite. :) Kvällen bjudet på mys med tanterna, något gott att förtära iform av mat och dryck. Så kan en bra fredag se ut!

"Magkänslan är din bästa vän".

Kommentarer
Postat av: anonym..

nu får du inte gå ner mer.. ;) inte bra för hälsan.. :)ha en trevlig helg!

2010-02-05 @ 10:08:35
Postat av: emma

Jag kommer bara gå upp (i muskler) från nu .. haha :D

Detsamma :)

2010-02-05 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0