En annorlunda kärlek.

Egentligen inte, för jag delar den med många. Sitter här hemma och har precis ätit frukost. Ibland åmar jag mig över värken när jag inte kan sträcka mig som jag vill, men jag gillar det ändå. Denna underbara träningsvärk! När kände jag den senast? Hoppas verkligen på att jag får vara frisk nu! Det är så jäkla roligt och skönt att träna! Överkroppen fick sig en genomkörare igår, idag väntar ben inkl. vader, samt en promenad på bandet om jag orkar. :)

Är förövrigt inne på min 4:e och sista lediga dag inna jag börjar jobba igen. Den ska spenderas på gymmet, ev. hem till en kompis som är nybliven mamma och ikväll blir det iallafall sushi och té hemma hos Rocky med Sunne. Sweet! Jag kanske ska försöka klämma in en solning också? Tror inte jag har solat sedan innan nyår nu, så det vore faktiskt lite skönt i all denna kyla. Någon som kan trolla fram maj kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0