When you smile, I smile.

Känner mig nästan fånigt förväntansfull. Det är som att livet börjar om lite, på flera olika plan. Mindre än 2 veckor kvar till skolstart och från och med imorgon är jag fullvärdig Sats-medlem och det ska invigas. Motivationen finns där, liksom viljan och tron. Nu ligger allt i mina händer.

Imorgon ska dagen inledas med en powerwalk tillsammans med mam, och sedan börjar min sista "riktiga vecka" på jobbet. En otroligt underlig känsla. Nöjer mig sedan med lite extraarbete för att fylla ut plånboken något mer under studietiden. Det ekonomiska blir ett äventyr det också.

"Livet är ett äventyr och jag hjälten".



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte vart sats-medlem förrut?

2010-08-17 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0