Mål på olika sätt.

Vissa behöver specifika mål för att utvecklas, andra väljer en mer öppen inställning.

Jag har aldrig använt mig av specifila mål, tex. matchvikt eller pb i olika övningar. Jag kör mitt race, pressar mig naturligtvis för att få ut mer hela tiden och mixar övningar i rätt mån för att få resultat. Man märker om ett visst träningssätt ger resultat annars försöker man med något nytt. Hittills tycker jag att det har funkat bra. :) Jag trivs med mitt upplägg och motivationen är på topp!

Jag är en liten gymfjolla och trivs förbaskat bra med det!
Det finns övningar jag aldrig kört då skaderisken känns stor, men jag ska ta tag i det och be någon om hjälp och råd. Och visst vore det sweet med en PT som hjälpte en med kosten ("experter" är ju alltid bäst på det de gör!) för att se vad man skulle kunna åstadkomma, men min egen kunskap har ändå givit goda resultat. :)

Ska få arslet ur vagnen och få till en vägning och mätning för att kunna jämföra i framtiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0