Konsten att tycka om smärta.

På ett sätt är smärta ett kvitto på att kroppen utsatts för mer påfrestning än vad den är van vid. Smärta är resultat av hård belastning och beslutsamhet. Smärta är helt enkelt ett kvitto på att kroppen får arbeta för att nå högre höjder. För att nå resultat handlar det om att pusha sig själv till det lilla extra som får kroppen att genomgå den förändringen!

Efter jobbet blev det att bränna av ett benpass på SATS med en jobbarkompis. Jättekul med sällskap! :) Känner numera motivation till benträning och det krävs för att orka ta i det där lilla extra. Efter en dusch och god mat bestående av blandad kompott (rökt lax, rökt fläskfile, sallad och potatissallad) känner jag mig avslappnad i kroppen. Jag njuter av känslan av att bara få vara hemma och luta mig bakåt i fotöljen. En liten koll på min studentsida och sedan är det soffan som gäller! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0