Gör det för dig själv.

Annars håller det aldrig i längden.

Imorse tog jag mig en morgonwalk (promenad låter töntigt och powerwalk ger mig rysningar i kroppen då och då). Gick inte i normalt tempo utan jag lät kroppen välja. Det känns på en gång i kroppen, jag bara måste göra det här. Jag mår så bra! Träning ÄR glädje för mig, så är det bara. Har ett otroligt sug efter gymmet, men jag håller mig idag och ska istället köra lite lätt med Rocky efter inskrivningen imorgon och en lunch på stan. Så jäkla sweet! <3

Smög in en promenad till och från Brandbergen också för att få lite färg på kroppen i solariet tills imorgon. Även om det inte är mycket för världen känns det bra för mig. :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Hej du! Allt bra? :)

2010-08-26 @ 14:30:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0