Att inte få träna gör mig en aning olycklig.

Det är jätteskönt att vara ledig och just bara vara ledig, men jag tycker inte om vila från träning när den orsakas av att jag faktiskt inte får eller kan träna istället för att jag bara känner för en vilodag. Dumma, dumma förkylning! Är dock mycket bättre idag än på länge och jag ser ljuset i tunneln. Blir ändå ett samtal till farbror doktor imorgon för att kolla läget då förkylningen har följt mig i över 3 veckor till och från, och hostan är ingen vanlig hosta ..

Dagen har iallafall bjudit på sol, en fika med mormor följt av en lugn promenad tillsammans med henne runt i handen. När jag kom hem lekte jag fritids med klipp och klistra. Då och då skriver jag dikter när humöret är rätt och tankarna med mig och tänkte att det vore roligt med en bok där de är samlade. Sagt och gjort .. tog fram en svart pärm jag köpte för länge sedan och började fixa och trixa. Inget avancerat men ändå en rolig grej att pyssla med såhär en dagen när man ändå inte har mycket annat för sig. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0