Piggare än i förrgår!

Var orolig för en envis förkylning, men idag, två dagar senare känns det genast bättre! Knappt någon snuva kvar och känner mig pigg i kroppen (om man bortser från trötthet pga. kanske lite för lite sömn). Smiter eventuellt upp till gymmet efter jobbet idag beroende på hur det känns. Är så jädrans sugen! :)

Numera är förresten mina naglar härligt intensivt rosa med lite glitterpaljetter på ringfingrarna. Har bilder som ligger och vilar i kameran men jag är för lat just nu för att orka lägga in dem på datorn. De kommer senare! Jag och naglar .. Det skulle vara svårt att känna mig nöjd utan dem. Har hållit på i lite mer än 1 år nu och förstå att jag endast har haft EN! spricka i en nagel. Inte en enda nagel har gått sönder helt. Bra skit det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0