Ledig dag = bra!

En bra ledig dag kan bestå av härlig morgonträning, en trip till kyrkogården i solskenet (som försvann ocb byttes ut av iskalla vindar), god påskmat!! och på kvällen en utsökt sushimiddag med gott sällskap. :) Godisskålen är fylld till brädden men jag har bestämt mig för nej idag. Imorgon vankas utgång och då vill man vara i så god form som möjligt. Godis gör mig svullen och ger mig magont dagen efter = en dålig idé helt enkelt!

En önskan bara .. man ska inte vara girig men jag skulle så gärna vilja ha ett långt svallande hår som kan formas till en god frisyr efter en natts sömn utan att behöva duschas innan. Ibland blir jag tokig på mitt hår, det ser ut som en stor fluffboll efter att jag sovit. Det här med att duscha varje dag är ju inte bra som alla vet (men inte bryr sig om alla gånger).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0