Gästspel på sats globen!

Träningen flyter fram, motivationen är på plats och att sköta matbiten är nemas problemas! Igår var jag och gästspelade lite på Sats vid globen med min vän Niklas. Till en början var det lite osäkert då det är nya maskiner som inte känns "som hemma", men efter en övning var jag igång och fick till en bra pass med riktigt god kontakt med ryggen och biceps. :) Var roligt att se lite nya människor, men trots mitt gyms lite halvslitna utseende på sina håll trivs jag som fisken i vattnet där! I-form i mitt <3!

Efter många dagars träning i rad blir det nu en vilodag. Ska passa på att åka iväg och sola innan tjejerna kommer över på lite mys. Själen behöver sitt goda också. :)

Och i helgen blir det mys i Gnesta! En lugn, skön helg .. med förhoppningsvis lite sol. Bara få vara ute i naturen och ladda batterierna tillsammans med trevliga människor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0