Dålig uppdatering beror på att ...

Jag är datorlös. Okej, kanske inte riktigt, jag kan låna brorsans (som jag nu gör), men min egna lilla pärla är hos reperatören för den helt enkelt inte ville vara med längre. Jag som är så snäll mot den!? Jag har iallafall turen i oturen att ha försäkring som täcker så då blir det i värsta fall bara en självriskkostnad att betala om ens det.

Dålig uppdatering beror inte bara på det .. har sysselsatt mig med roliga saker hela veckan och på det har jag inte haft någon skrivlust. Humöret går upp och ner hela tiden .. Även fast jag tror att det här är det rätta så känns det tugnt. Efter 15 månader blir det ensamt, oavsett vad folk säger.

Ikväll väntar bio. "Michael Jackson - This is it!" The king of pop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0