Bra jobbat Emma!

Träningsveckan avklarad. En bra sådan! Körde ett sista pass idag som bestod av 20 minuter på bandet med intervaller och därefter lite magträning som gick sådär pga. illamående efter löpningen. Har man urusel kondition kommer det lätt på köpet när man tar ut sig. Det var som att jag kunde pusha mig själv väldigt bra idag. Vad gäller konditionsbiten brukar jag vara dålig på det! Bra Emma! :)

På eftermiddagen blev det som tidigare skrivet fotboll på dalarö. Hur roligt som helst! Det var år och dagar sedan jag rörde en boll sist! Att konditionen var dålig fick vi alla känna på men vi hade lika roligt för det. När vi kände oss färdiga gick vi hem till Sunne och fixade käk och hade det mysigt. Tack tjejer! 

Avslutade dagen med ensam mamma söker och ja, jag erkänner att jag är en sucker. Det är nästan så man blir kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0