Kompetent personal är ett STORT plus!

Igår gick jag in i Fornarinabutiken och butiksbiträdet kom snabbt fram och frågade om jag behövde hjälp. "Jag behöver jeans som är smala i benen och gärna med låg midja. Har allt från storlek 25 - 27 beroende på modell och om det är stretch eller inte". Tjejen drog fram ett x antal jeans och de flesta med något undantag satt fan bra. Fick med mig ett par vinnare hem som var låga i midjan, tunna och sköna med en lätt stretchkvalitet, raka i benen och med en somrigt blå ton. De var dyra men de fick vara värda pengarna! Har aldrig köpt ett par jeans så snabbt och med sådan nöjdhet. All tack till tjejen! Det gör verkligen mycket om personalen kan sin sak ...

Just ja ... en svart fransväska fick jag med mig hem också (dock inte från samma butik). Shoppinglycka till max! Lägger upp bilder senare när batterierna är laddade och klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0