Jag hjärta dig!

Hade den mysigaste dagen/kvällen igår! Vid 17-tiden mötte jag uppe Andreas för att sedan bege oss in till stan. Solen sken och folk var på glatt humör! Vi åt en glass i solen och strosade runt lite innan vi gick mot Jimmy's steakhouse där vi hade bokat bord till kl 19. Satan vilken GOD mat! Ett ställe att varmt rekomendera! Tyckte även om dess "inredning" och som grädden på moset fick vi även de mysigaste platserna inne i ett hörn. Perfekt för ett sött litet par! ;) Mätta och belåtna tog vi en liten omväg till tunnelbanan i det fina sommarvädret. Blev lite glass och mys hemma innan vi sedan somnade gott. Nu har vi ju faktiskt hållit ihop i lite mer än 10 månader. :)

Har förresten glömt att skriva att jag bokat resa till Gotland! Jag och hjärtat, nu hela v.29. Tänkte först bara några dagar, men han ändrade sin semester och då slutade det med hela veckan. Inte mig emot! :D Hoppas på toppenväder då!

Nu ska jag fixa mig och sedan väntar jobb några timmar. Tror det blir en liten promenad/löprunda i solen därefter. :) Och imorgon är jag ledig! Då åker nog bikinin på! :D

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Vad mysigt :)



2009-05-30 @ 13:19:03
URL: http://blogg.passagen.se/steejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0