Bra skit!

Bra besked igår, 2 arbetsdagar kvar på grossen, 7 dagar kvar tills man är 20 år och på lördag skall detta firas. Mycket bra skit på samma gång! :)

Det var mysigt i stan igår. Vi hittade en finfin present (från Andreas till mig) och åt en härlig middag på Rice, där lite efterrätt slank ner i magen. Dock tillät jag mig det endast för att fira det goda beskedet jag fick tidigare under dagen. :D Idag började jag dagen med en morgonpromenad och lite frukost. Jobb 12 - 16 väntar idag med favoriterna (sista dagen tillsammans dessutom). Hemma blir det lite lugnt samt sola 20 minuter innan jag får ladda inför kvällens gympass. Väljer att vänta på brorsan då jag ska köra ben. Det är alltid lite extra jobbigt när man precis har kommit från jobbet och stått/gått runt i flera timmar.

I övrigt längtar jag tills imorgon då det blir en trevlig dag i stan med tjejerna. :) Jag hjärta er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0